tisdag 18 januari 2011

Dagen idag

Jag har vunnit lite extra tid som jag inte trodde jag skulle ha. När jag kom till jobbet igår visade det sig att det blivit nåt vajsing på schemat så jag stod inte med nåt alls i veckan.
Det var bara att sätta sig i bilen och köra milen hem igen.

Så vad har jag tänkt med min nyvunna tid?

* Jag tänker sy fast lappar på alla nya figurer

* Ska se om jag har nåt tyg att sätta på insidan av dörrarna i det röda skåpet

* Jag ska göra en sista liten grej på hemsidan

* Jag ska Försöka få undan alla grejer som ska IN i skåpet

* Fixa i ordning i gästrummet som nu fått min pysselhörna som hyresgäst

Ja, vi får se om allt detta blir gjort och om jag hinner med nåt mer.
Jag bjuder på en liten länk till Cilla, den nya stolta ägaren av Sprax

http://litenzumo.blogspot.com/2011/01/4-lika-men-olika-sprax-4-uguali-ma.html

1 kommentar:

  1. Vad kul att du lämnade ett spår efter dig! Haha ja det måste ha varit det bästa med dom där pepparkakshusen, limpistolen alltså för något annat kan jag inte se :) Japp, jag sa det jag med och att det var väldigt passande då hon är en fårhund ;) Kram/Ellen

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!