tisdag 5 februari 2019

Produktivt

Barnfri vecka innebär hemmafix! Vi har fått tapeten till vardagsrummet och ikväll gjorde Mats underarbetet.


Sen började vi slipa trappan till övervåningen. Vi har skruvat ner ledstång och spaljén för att slipa sen men en mindre slip. Dammigt värre!


I morgon ska jag troligtvis åka på en föreläsning tillsammans med min syster och M här i Övik.

Idag har jag jobbat ikapp en del i skolarbete. Lämnat in en massa inlämninguppgifter och pluggat inför tentan på fredag. Jag försöker hamra in en massa glosor.


Nu har jag röstat vovve och ska jag hoppa in i duschen för att få bort all dammpeeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!