söndag 5 augusti 2018

Är du redo?

Är du redo för att åka iväg i helgen, frågade min mamma igår när jag träffade mina föräldrar på stan.
Vart då, undrade jag.
Till Dalarna!

Panikuppvaknande - inte för resan, men för att det innebär att semestern är inne på sin slutfas.
Det känns inte som att jag gjort något alls under min ledighet. Visst, jag var i Grekland en vecka. Men resten känns som ett enda varmt vakuum. Jag har inte orkat ta mig för i princip någonting. Men jag kan tänka mig att de flesta känner likadant i den här hettan.

Med semestern på upphällning innebär det också att jag går in i min nya fas som student. Det knyter sig i magen lite bara av att skriva det.
Jag håller på att jaga skolböcker för fullt och snart har jag 2 år av studier framför mig. Har jag gjort rätt val?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!