onsdag 1 april 2015

Hem ljuva hem

För ett tag sedan blev jag kontaktad av Malin Askerlund på tidningen Hem Ljuva Hem. Hon hade sett min alfabetsposter på instagram och ville gärna ha med den på sidan Små favoriter.
Det är extra roligt när man blir kontaktad av någon som ber om att fa ha med mina grejer, som omväxling till att jag kontaktar de olika tidningarna.


Idag fick jag tidningen i brevlådan och letade genast upp Små favoriter (sidan 58).
Det ser jättefint ut och det blev en stor bild! Hoppas att många ser den och blir sugna på att ha en egen poster. Ni hittar den i webshopen Luna på landet


Vet inte om tidningen finns ute i butiken än, men om inte så kommer den i dagarna. Så kom ihåg tre saker

*Hem Ljuva Hem
* Sidan 58
* Luna på landet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!