fredag 2 januari 2015

En av 101 idéer

Dagen innan julafton kom 101 nya idéer ut i butik. Jag hade redan dagarna innan fått ett jättefint mail från en kund som prenumererade på tidningen som skrev att hon blivit så förälskad i mina färgglada figurer att hon beställde tre stycken.


Jag längtade så efter att få se med egna ögon hur reportaget blev. Så när vi var klara för dagen promenerade vi ner till pressbyrån på Vasaplan och inhandlade ett exemplar av tidningen. Men den i en påse tog vi och satte oss för att äta lunch på Bishops arms och fick läge att bläddra i tidningen och läsa det som stod skrivet.


Min bok fanns även med i slutet av tidningen, i vinstregnet. Här har du chansen att vinna ett exemplar!


Det är allt en speciell känsla att få läsa om sig själv i tidningen. Alltså om man gjort något bra, kanske inte om man häktats för något brott.

1 kommentar:

  1. Koolt! Förstår att det måste vara en jättekick att se sig själv i tidningen så.=)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!