onsdag 31 december 2014

Min första bröllopsdag

Vädret är upp och ner. I förrgår var det -24 och idag + 2,1 grader.
Men inom mig råder ett konstant tillstånd. Ett lugn!

För ett år sedan var natten till idag, nyårsafton, ett orosmoln. Jag hade svårt att sova för jag var så oerhört nervös inför mitt bröllop. Jag ville ju så gärna att allt skulle vara bra för alla, att allt skulle bli så som vi ville ha det.
Det var så mycket pengar och känslor nedlagt i det att vi så gärna ville att det
Idag har jag varit gift ett helt år!


Jag önskar att jag hade haft möjlighet att njuta mer av dagarna runt bröllopet och själva bröllopsdagen men det är så mycket tankar, saker som ska fixas och nervositet som kretsar runt en så jag var inte riktigt närvarande i stunden.
Men idag, på min första bröllopsdag, bomullsbröllopsdagen,  ska jag bara njuta och ta det lugnt. Framför allt ska jag vara i nuet!

Till er alla - ett riktigt gott nytt år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!