onsdag 9 juli 2014

Fotfin med fotfil

Jag har fått flera frågor på vad jag tycke om den elektriska fotfilen och jag är överraskad. Den var faktiskt över förväntan.
Visst kan man anse att det är en onödig pryl, för det går ju lika bra att fila med en vanlig fotfil.
Men det känns skönt, lite som massage och man blir mer uthållig och gör det noggrant.
Jag är nöjd och kommer att göra det ofta ofta - fila fötterna alltså!

Min mamma testade den en härlig sommarkväll ute på garageuppfarten. Så den är lätt att ta med från badrummet. Man kan lätt bära med sig den i väskan eller i bakfickan om man så önskar.


"Man måste föra den fram och tillbaka så den filar ju inte av sig själv. Det känns lite som en överreklamerad grej. Jag kommer inte köpa en själv"
                                                                  Ewa Steding om den elektriska fotfilen

PS: För er som har lata barn som inte vill tvätta fötterna på sommarkvällarna så går det faktiskt att slipa bort smutsen med denna.....;)

Notering: Jag är INTE sponsrad av Scholl - och inte min mamma heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!