måndag 14 februari 2011

Lite gnäll och en positiv sak!

Uj, idag är det en mindre bra dag. Jag vill inte klaga, men jag har sååå ont i mina axlar och jag drar mig för att åka till jobbet. Det har kommit varor idag och jag ska vara på byggavdelningen. Det bådar inte gott! Jag gillar verkligen att plocka upp och sortera in varor men när jag har så här ont är det ingen hit.
Nåväl, har preparerat med iprentablett och salva så får vi se hur det går.

Det var en rolig grej igår när jag satt i kassan. Det kom en kvinna och köpte ett klösträd för katter.
- Vill du ha med en katt till det trädet? frågade jag.

Hon började skratta och undrade om jag var seriös. Det var jag ju. Vi hade en kattunge som inte var paxad.
Meeeen, han fick ett hem igårkväll - dock inte hos den familjen.

Jag lånade denna bild från Underbara Clara, hoppas hon tycker det var okej. Det är från deras fina barnrum. Kolla vem som sitter uppe på hyllan. Det är ju Boo!

Foto: Clara Lidström

Idag är det - 28,1 grader kallt.
Varför bor jag här uppe?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!