fredag 24 september 2010

Nyhet!!!

Nu är jag hemma igen. Har tillbringat några underbara dagar i vackra Prag. Jag kan stark rekommendera er att åka dit!



Jag tänkte börja med att säga att jag har en nyhet!

Jag har sänkt priserna på alla Lunafigurer, och detta är inte bara tillfälligt utan det är dessa priser som framöver gäller.
Insåg att jag nog var lite för dyr på dem. Och sånt är ju aldrig bra.

I veckan kom min annons i tidningen Handla i Luleå. Hoppas att det ger lite besökare till sidan, för det är alltid roligt.


Home again after some lovely days in beautiful Prague. I can recommend you to go there!
First of all some news!
I have lowered the prices on the Lunafigures, not just temporary. This is the ordinary prices from now on.

This week my add in the paper "Shop in Luleå" came out. I hope people get curious and visit my site!

3 kommentarer:

  1. Kul grej det där med annonsen :o)
    Hoppas, eller rättare sagt, jag är övertygad att det visar sig i form av försäljning och beställningar framöver. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Hade du roligt där?
    Uuu, hälsa Fleur, kanske!!!! :) Återkommer!
    Har en fin lördag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Vad kostar filur...öh... figurna nu då?

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!