tisdag 24 augusti 2010

Letar och letar...fortfarande

Jag leter fortfarande efter mobilringen. Den är totalt borta! Hur kan den bara försvinna så där?
Igår kände jag mig splittrad. Jag har hundra projekt i huvudet och alla trängs och vill komma ut.

Resultatet blir att jag blir sittandes och gör ingenting men känner mig stressad för att jag kastar bort tiden. Ingen bra kombination.



Jag har gjort klart några figurer som ska skickas iväg. Sen håller jag på med en fågelmobil. När jag inte letar mobilringen så klart!

Fåglarna och molnen till mobilen

I´m still looking for the ring to the babymobile. It´s totally gone! I don´t understand how things just can disappear like that?
Yesterday I felt confused. I´ve got hundread of projects in my head and I want to do everyone of them at the same time. The result: I didn´t do anything and it felt like I wasted my time. Not a good combination.

I finished a couple of Lunafigures that I´m going to send away. And I´m working on a birdmobile. When I´m not searching for the lost mobilering of course!

3 kommentarer:

  1. Hmm.. det där med alla ideér som vill komma ut känner jag igen och det blir samma resultat för mig... inget gjort, bara handlat en massa saker som behövs till alla projekt...

    Söta figurer, Fick en bok av kompisar i våras hur man syr monster, började på ett monster till en present som aldrig blev klar (blev kläder istället), kanske ska avsluta det..? Blir så inspirerad av dina söta figurer.

    SvaraRadera
  2. Vilka supersöta figurer du gör! Ska absolut vara med och tävla om en sedan :) Nu ska jag fortsätta kolla runt i din blogg :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh ja, den følelse kender jeg også.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!