onsdag 9 september 2020

Ute och raggar

 Igår smet Kiwi ut. Jo, hon får vara ute men nu är hon i löpen och drog som en avlöning. Jag har inte sett skymten av henne sedan igår förmiddag.

Jag satt ute till sent igår, frös och ropade, lockade och gjorde allt för att hon skulle komma tillbaka. Idag har jag gått längs med vägen och ropat.

Hoppas verkligen inte att hon blivit påkörd av någon bil, för folk kör som galningar längs vägen många gånger. Sen vore det inte heller så bra om hon kom hem och var gravid. Jag har varit med om det två gånger förr, dock inte med henne.

Nåväl, hon kommer väl när hon varit ute och raggat färdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!