torsdag 19 januari 2017

Byta hår

Till veckan ska jag sätta om mina Hairtalk extensions för tredje gången. Jag vet inte hur mitt hår kommer se ut efter närapå en monad i Vietnam, med sol och salta bad så det blir nog en ny uppsättning när jag kommer hem igen. Jag ska prata med min frisör Lisa om det på måndag.

Jag är lite sugen på att ändra hårfärg. Jag har haft mörkt hår länge nu och tidigare ändrade jag hårfärg var och varannan månad känns det som. Det vore kul med något nytt.

Jag har förälskat mig i en hårfärg på instagram. Det är en tjej som heter Rebecca som har den mest underbara röda färgen. 


Vet dock inte om jag skulle passa i den.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!