torsdag 17 april 2014

Skärtorsdag

Då var det skärtorsdag. Äntligen!
Mina föräldrar kommer idag och ikväll har vi bord på CG´s. Jag har precis fotat några bilder på Lunafigurer som jag skickat till Vi Föräldrar. Som det ser ut nu så ska de vara med på en färgtemasida. Hoppas Hoppas!


Jag sitter och jobbar med min kalender och det går framåt. Riktigt roligt är det också.
Imorgon blir det en tur till Ikea och förhoppningsvis hittar vi en matta som passar under vårt matbord. Det känns både naket och så ekar det när man är utan. Enda fördelarna är att det inte fastnar katthår och det är lätt att dammsuga upp smulor.
Men hellre snyggt är praktiskt!

Våra byagrannars nya bil. Cool va?!

Nu ska jag färdigställa lite jobbgrejer innan familjen dundrar in. Ha en skär-torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!