tisdag 12 november 2013

Resumé

Det är nästan en vecka sedan jag bloggade. Vad tråkig jag är!
Jag har haft så mycket annat för mig att jag inte orkat blogga så därför tänkte jag bjuda på en liten veckoresumé. Håll till godo!

Jag har sytt färdig skallrorna som skulle till Juliet (barnaffären på söder i Stockholm)

Jag har sett på "Orange is the new black" och ätit renskit!

  Köpt en 10 kilos säck med kattmat och inte stängt in den i matkällaren. Resultatet - katterna bryter sig in i påsen!

Jag har tänkt på min tid tillsammans med mannen, myten, legenden -  Eilert Pilarm!


Ätit Paolo Robertos spenat/citronpasta. Inte speciellt imponerad dock....den luktade disktrasa!
 
Provbakat en tårta inför bröllopet. Den blev inte lika fin som på bilden i tidningen men den vägde säkert 2 kilo och smakade väldigt gott!

Jag har äntligen tagit tag i mitt dåliga samvete och börjat organisera mina bilder på datorn. Märker upp mappar och bilder! Så härligt att äntligen få det gjort! Det tar tid nu men kommer spara tid i slutändan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!