lördag 7 juli 2012

Tystnaden

Det har varit lite tyst ett tag och den stora anledningen till det är att min dator inte varit riktigt i form. Jag hade in den på lagning igår och det visade sig att den hade glapp i nätverkskortet. Men nu är det åtgärdat och allt är som det ska vara igen.
Det kändes lite jobbigt att sitta och blogga dubbelvikt under sekretären bara för att kunna ha en nätverkssladd i och få kontakt med omvärlden.
Jag har haft öppet butiken i veckan och så har jag jobbat på med mina syprojekt.
Jag har även skrapat en massa färg i pergolan. Det ser ut att vara nästan klart nu eftersom det inte är så mycket färg kvar, men det är lite lurigt. Det tar längre tid än man tror, för färgen sitter som sten på en del ställen.

Jag har även haft angenämt besök av Sivan. Det är Danne och Annas hund och hon är så himla cool. Jag älskar hennes nos!!
Här kommer ett litet hop-plock av bilder jag tog på henne.


1 kommentar:

  1. Sivan??? Hon ser ut som min Pascha (Silvia hette hon hos uppfödaren)såg ut... Helt underbara dessa weimaraners. Är hon gammal??
    Varje gång jag ser en Weimis blir jag så glad.

    // Magda

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!