torsdag 10 mars 2011

Sjukrapport och två nya figurer

I morse var jag på sjukhuset för undersökning av min handled. Jag har en cysta i min högra handled och har väldans ont.
Jag väntar nu på en tid för vanlig röntgen så får vi se vad det visar.
Läkaren sa att det kan bli aktuellt att ta bort cystan och sedan packa hålrummet som blir efter det med ben från armen. Det låter inte vidare roligt.
Så....närmaste framtiden innehåller två operationer, axel och eventuellt då handleden. Och naturligtvis är det höger arm det gäller.
Jag fasar lite för hur rörlig jag kommer vara efteråt. Tänk om jag inte kan sy på jättelänge. Ve och fasa!
Men vi ska inte tro det värsta.

Idag levererade jag i alla fall en hund som heter Åberg



Och så har jag färdigställt en.....ja, hund kanske det är eller? Jag vet faktiskt inte. Ska få ett godkännande från köparen bara.
Jag sitter och jobbar med nya produkter som ska ut på hemsidan. Det går sakta men säkert framåt.



5 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen du kan sy sen. Vet hur jobbig det är att inte kunna. Men o andra sidan kan man testa något annat:)
    Fina figurer :)

    SvaraRadera
  2. Vi får hoppas på det bästa med din handled.
    Den nedersta figuren är ju helt galet rolig. Den är så söt med sina sockerbitständer.

    SvaraRadera
  3. Så jobbigt och oroväckande det måste vara att det just är högerhanden! Hoppas allt går bra!

    Dom ny figurerna är förövrigt underbara! Den sista är förmodligen en drund (drak-hund alltså)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!