lördag 9 oktober 2010

Lördag och klädd för dop

Jag har varit lite dålig på uppdateringen. Eller mycket dålig.
Först hade jag massor att göra i och med att jag skulle skicka grejerna till Sagaslivslust.
Det blev av i söndags då mina föräldrar lämnade av sakerna i Skellefteå på väg hem till Umeå.

Sen fick jag ett toppentips av en go vän. Att delta i Hantverksdagarna i Arcus första helgen i november. Att jag inte tänkt på det själv. Men nu är jag anmäld och fick bekräftelsen igår.
Detta innebär att jag syr figurer som bara den. Jag behöver ha massor klara då.

Köpte två gulliga tyger på ikea förresten.
Flodhästtyg i rött/vitt och grönt/vitt´

Sen hade Pia i Norge (som köpte Macaroni och Härta) gjort ett roligt inlägg på sin blogg! Kika in
http://piasverden-pia.blogspot.com/2010/10/mt-macaroni-og-lille-hjerte.html

Sitter nu omklädd och redo att åka på dop. Jag hade tänkt visa vad lilla Tilde ska få i present men jag väntar tills vi kommer hem så ingen hinner skvallra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!