tisdag 22 juni 2010

Så många projekt, så lite tid!

Midsommar närmar sig med stormsteg. Idag tisdag på fredag är det midsommarafton. Jag fattar inte att juni snart är över, och det känns inte som att det varit någon sommar ännu förutom den korta varma perioden i maj.
Vi håller tummarna för en förbättring! Jag jobbar på med lite olika projekt nu. Känns som att det är så mycket jag vill göra att det är svårt att koncentrera sig på ett i taget. Väntar även på besked om Konst i det gröna för att veta att det verkligen blir av för min del.

Kompisar till oss fick en liten dotter i söndags. Det gör att jag blir lite extra inspirerad att göra babymobiler. Nu är äntligen den med fiskarna klar.

Jag hittade en sån fin metalltråd i härligaste turkost på pysselbutiken i Umeå, så jag knåpade ihop en liten fjäril att ha som blomdekoration.

Nu ska jag göra mig klar för dagen. Ha en skön tisdag!

Kraaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!