måndag 26 april 2010

Mobiluppdrag

Jag har tagit mig ner till Umeå för att hälsa på familjen.
Idag skiner solen och jag och min syster ska träffas.

Ett besök till Konstnärsshopen är ett måste. (http://www.konstnarsshopen.se/index.shtml) Jag behöver mobilringar till min "ulliga-får mobil" jag håller på med. Jag har inte hittat någon affär i Luleå som säljer sådana så jag håller tummarna nu.


Bild lånad från Panduro

Min mamma sa att hon sett ringar i någon affär, men kommer inte ihåg vart. Så det hjälpte ju inte så mycket!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du hittade din ringar. Du får visa resultatet sen när den är klar.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!